Thursday, April 22, 2010

MYC crew

Share it Please
Assalaamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Just want to say,
Mabruk to the new AJKs! :D
All praises to Allah SWT... for the chance to meet and know ALL of you.
Syukran jazakumullah to everyone~ for coming to MYC, to be part of the family, sharing all the moments..the ups-and-downs..

Admittedly i own many weakness ^^, by deed or by word, for as long as I've been vice president. Hope all of those can be forgiven..

To 09/10 MYC crew: Thank YOU...for all your efforts, ideas, comments and support. The experience, was indeed, priceless and memorable.

To 10/11 MYC crew: Am hoping a better future ahead..for each and everyone of us to be a better person, a better team..and none can say it better than in words of Allah swt:

"Dan orang-orang yang beriman, lelaki dan perempuan, sebahagian mereka (adalah) menjadi penolong bagi sebahagian yang lain. Mereka menyuruh (mengerjakan) yang makruf, mencegah dari yang mungkar, mendirikan sembahyang, menunaikan zakat, dan mereka taat kepada Allah dan Rasul-Nya. Mereka itu akan diberi rahmat oleh Allah; sesungguhnya Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.

Allah menjanjikan kepada orang-orang yang mukmin lelaki dan perempuan, (akan mendapat) surga yang di bawahnya mengalir sungai-sungai, kekal mereka di dalamnya, dan (mendapat) tempat-tempat yang bagus di surga Adn. Dan keridaan Allah adalah lebih besar; itu adalah keberuntungan yang besar."
- At-Taubah, 9:71 - 72

From your sister in islam
and 'Matan' Pengerusi ;D
- Tikah

No comments:

Followers

About Metro

Follow The Author